maandag 11 november 2013

It's give-away time!!!


Ik zit al een tijdje te wachten tot ik eindelijk een paar volgers heb voor een give away want wat is er nou leuker dan dingen weg te geven. Wat ik weggeef is nog even een verrassing omdat er een aantal dingen in bestelling zijn. Zodra ik ze binnen heb zal ik jullie laten zien wat er te winnen valt maar geloof me...het is zeker de moeite waard!

Wat moet je doen om kans te maken:
- een berichtje achterlaten met je naam en blog (zodat ik jullie ook kan gaan volgen mocht ik dat nog niet doen)
- Mijn blog volgen ( bij 50 volgers ga ik een winnaar bekend maken)
- En het zou leuk zijn als je een linkje van mijn blog plaatst op je eigen blog maar dat hoeft niet. Bij 100 volgers ga ik namelijk weer een give away organiseren.

Ik hoop er veel leuke volgers bij te krijgen. Mocht je in de buurt wonen van Zoetermeer, laat dat dan ook even weten. Het is mijn plan om een haakgroepje (haak-in) in deze regio te starten.

Groetjes Jessica 


12 opmerkingen:

  1. Ik ben altijd in voor kadootjes hihi,
    ben benieuwd wat je gaat weggeven!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey leuk zeg!! Ik doe gezellig mee :)

    Groetjes Henrike van het blog:

    ~Een dag niet gehaakt is een dag niet geleefd~

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een super leuk blog om te volgen en om natuurlijk kans te maken op de leuke give-away!
    Zelf heb ik ook een blog, oa over haken:
    http://lifeislikeatriplechocolatecookie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n haakgroepje lijkt mij super leuk, ik kom alleen niet heel dicht uit de buurt, Mijdrecht. Voor mij geen probleem trouwens :)

      Verwijderen
    2. Hi Daphne. Ik ben jouw blog ook gaan volgen. Als ik genoeg mensen heb voor een haakgroep dan laat ik het weten. Lijkt me super gezellig. Bedankt voor je deelname aan de give away.
      Groetjes Jessica

      Verwijderen
  4. leuk leuk wij zijn al volger;D, zetten wel even een linkje op ons blog,
    succes met je give-away

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor al die kadootjes weggeven,we zijn net sinterklaas zelf (ha ha)
    Ik doe wel mee,doe je ook bij mij mee?
    Ik heb ook een Give Away?
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoihoi, ik wil me graag aanmelden om mee te doen met je give away! Extra spannend dat we niet weten wat het wordt, hihi. Ik laat me graag verrassen! :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat n leuke give away!! En bedankt voor je leuke reactie op mn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kende jou blog nog niet, maar via via ben ik hier terecht gekomen. Dus ik ga je zeker helpen aan een extra volger via bloglovin ;) En een caceautje is natuurlijk altijd leuk. groetjes geeske
    creatievesien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen