zondag 3 november 2013

Kraamcadeau vogeltjes gehaakt

Welkom baby Mette! Mijn collega kreeg een paar weken terug een prachtige dochter. De babykamer heeft de kleuren rood/wit. Ik haakte deze vogeltjes aan een tak. Samen met een gehaakte kledinghanger, 2 rompertjes en een cadeaukaart van de hema leuk ingepakt is dit toch een super leuk kraamcadeau? Morgen mag ik de kleine Mette bewonderen.

Ik heb het weekend ook het patroon van het Banju kussen gekocht. Ik zag al zulke mooie creaties voorbij komen. Ik heb super veel zin om eraan te beginnen. Foto's volgen snel.

Fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat is een supermooi kraamcadeau! Daar zal je collega vast superblij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk! Het lijkt mij leuk deze aan de box te maken als speelgoed (met belletjes er in) en als versiering. Kun je aangeven hoe je de bloemetjes hebt gemaakt? En het lange "touw" is dat gewoon een ketting van lossen?

    BeantwoordenVerwijderen