woensdag 8 juli 2015

Afscheidscadeau juffen

En toen was het schooljaar weer voorbij. Wat is dat hard gegaan zeg. Mijn oudste zit in groep 5 en heeft 3 juffen. Ik zag een keer iets leuks op pinterest voorbij komen. Daar kijk ik echt iedere dag op. Daar die ik zoveel ideeën op. Ik kocht eerst bij de Blokker de 3 glazen bekers met rietje. Ik wilde die vullen met verzorgende producten om de juffen helemaal tip top de vakantie in te laten gaan. Dat moest allemaal dezelfde kleur hebben als de deksel van de pot waar ze in gingen. Maar zie maar eens allemaal blauwe, rode en gele spullen te vinden. Bij de action kwam ik een heel eind. Ik kocht daar:
- lipbalsem in rood, groen en blauw
- masker in dezelfde kleuren
- handcreme tube in dezelfde kleuren
- bij de H&M kocht ik nagellak in deze kleuren
- en bij jamin allemaal een rol jawbreakers (gewoon omdat ze de juiste kleuren hadden)

Verder haakte ik (in weer dezelfde kleuren) fotolijstjes waar mijn zoon iets liefs in heeft gemaakt.

Ik hoop dat ze het leuk vinden!










5 opmerkingen:

  1. Wat leuk,daar zullen de juffen vast blij mee zijn.
    Vind het ook altijd zo leuk om iets origineels te geven.
    Voor de juffen van mijn zoontje heb ik cactusjes gehaakt,in een grote bloempot gedaan met steentjes er om heen.
    Plantenstekertje er in met bedankt juf erop. Voor de meester van mijn dochter een pot drop met het zit d'rop etiket.
    Kijk altijd graag op je blog.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeaus zijn het geworden zo! Leuk idee.
    3 juffen zeg... Pffff je zult maar 3 kinderen met ieder 3 juffen hebben dan ben je druk zeg hahaha
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit zeg! Ik kan niet anders bedenken dan dat ze dit echt zullen waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke cadeautjes zijn het, heel origineel en persoonlijk, zo zelfgemaakt. Die hadden vast succes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen